Ridning

Ja idag hade vi turen att vara ända gruppen i stallet så vi fick rida två gånger så att fler hästar skulle få gå. Det va ju skoj :) Först fick jag rida Bally, det gick faktiskt riktigt bra, med tanke på vad jag hade förväntat mig. Första gången på länge nu som jag känner mig nöjd efter att jag har ridit. Efter lunch red jag Oscar, det gick faktiskt också bättre än vad jag trodde, men ändå inte så att jag kände mig bra efteråt men ;P

Vi var även å hälsade på Fredriks hundar som han hade i en box i stallet idag. Dom är ju underbart söta, typ hukade man sig ner så hade man hundar över hela sig sen.


En av hundarna, som jag tyckte
såg ut som Allram Est.


En valp som ville följa med mig hem.


När vi hade slutat for jag å Marre till hennes stall, som vanligt då. Jag red Surre i djupsnön. Vi skulle bara skritta runt lite så han skulle få röra lite på sig men när det blev rätt så djupt så blev han lite irriterad när jag sa till han att han skulle gå iaf så han kastade av mig. För mig var det ju lugge, eftersom det var mjukt å landa men när jag tittar upp (och fått bort snön ur mitt öra) så ser jag bara att Surre springer ut mot vägen där det just då kommer bilar! Jag var helt bergis att jag hade dödat Marres häst men som tur var så hade bilförarna ögon och stannade, så han överlevde. Det var iaf väldigt jobbigt för mina korta ben att ta sig av ängen, men lite motion har aldrig skadat.


Surre

Kommentarer
Postat av: Jo

Vilka sötnosar!

2009-04-02 @ 14:17:34
URL: http://cookiescloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0