Skola

Igår var en skön dag, vi fick sluta rätt tidigt på mikrobiologin, efter vi hade kikat på våra bakterieodlingar. Det va riktigt vidrigt kan jag säga, den jag hade tagit på soffan i uppehållsrummet var inte skoj å se. Man blev inte så sugen på att sitta i den efter man hade sett det där.
Efter vi hade slutat for jag iaf till stallet å red Surre, Marre va ju hårmodel så jag fick va själv där då. Men det funkade ju, jag å Surre är ju bra kompisar så. Fast igår ville han nog göra en repris på avramlingen dagen innan för han var riktigt lätt i röven från början. Men jag hade varit smart å tagit sadeln så han fick inte av mig iaf, så där blev han lite ägd ;P

Sen kom ju även Marre hem med snygghåret. Hon var kopparblond och lockig. Riktigt snyggt :D

Nu sitter jag på skolan å har tråkigt. Vi ska egentligen göra en skoltidning nu, eller ja en del av den. Jag å Marielle ska göra sportsidorna, men det finns inte så många att skriva om så vi sitter å tardet litte lugge istället. Jag längtar tills det är lunch, för nu är jag hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0