Stallet

Idag var det riktigt skönt med en underbar sovmorgon. Inte för att jag sov så jättelänge men sen satt jag å slappade i soffan, under ett täcke, med datorn å tvn.
Vid tolv drog jag till Marres stall, eftersom jag är en sån underbar kompis så tog jag hand om hennes hästar idag när hon jobbade. Fast det att jag tycker om det spelar nog in lite också. Både Surre å Ofelia fick sig en omgång i djupsnön innan vi kunde gå nånstans för båda var lite bråkiga, men snön gjorde susen och dom blev riktigt snäll.
När jag va klar i stallet så hade jag ju sån fin tur att jag missade bussen, nästa buss gick inte färrän två timmar senare. Men som tur var så fanns det en räddande ängel en bit bort som kom å körde mig till stan, Malin alltså. Tack Tack.

Just nu sitter jag å kikar på Robinson, jag måste ju lägga upp min strategi tills att jag ska va med ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0