Tisdag

På nåt vis kändes det även som att det va måndag, vet inte riktigt varför. Jag vet inte heller varför jag skrev det, det var ju inte så intressant men.

Rätt härlig dag idag, vi var på travet hela dagen å hade mys. Jag körde Cosmos på eftermiddagen. Han är så söt, lilla bollen. Fast han var lite bråkig ett tag, la tungan över bettet å sprang.


Cosmos

När vi sen hade slutat så drog jag å Marielle till stallet. Vi for ut en sväng med Pegasus å Surre. Jag tror att Surre måste var ett litet lyckopiller, man blir på riktigt bra humör av den pojken. Han var inte lika bråkig idag som igår men några skutt blev det allt. Vi galopperade lite i djupsnön idag igen, det är så underbart. Jag är riktigt tacksam för att Marielle är så underbar att jag får rida hennes häst, tack för det.

Men när vi sen skulle hem, vi var även väldigt glad att vi var så tidiga. Men när vi står där å väntar så går vi in i busskuren ett tag å står där å snackar så åker bussen förbi utanför! Vi blir ganska irri, kan jag säga! Vi fick alltså vänta 20 minuter extra och kom hem samma tid som igår.

När vi kom hem tor jag en välbehövd, varm dusch.


Jag ska också passa på att svara på att svara på en kommentar om min katt, eller den är väl egentligen min mammas katt. Han heter Simon och är en blandning mellan skogskatt, bondkatt och perser.


Simon sover på sitt favoritställe, högtalarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0