Tömkörning

Ja, idag vart det tömkörning hela dagen. Först var vi på travet där vi fick prova att tömköra ett varmblod, vi skulle prova hur man gör när man ska börja tömköra en unghäst för första gången, fast vi gick ju lite fortare fram eftersom vi skulle göra allt på en lektion så. Men det gick iaf fint när vi halkade runt där på planen.
Efter lunch for vi till Marres stall å tömkörde lille Surre också, han var duktig. Lite irriterad på tömmen från början men sen gick det fint.
Men höjdpunkten på hans dag var nog när Helen och Cornelia kliade han på rumpan, det tyckte han var riktigt skönt. Han blev jättesöt, eller hur är det nu? Man kan väl inte bli nåt man redan är.. Okej han blev lite sötare ;P

Surre myser :)


Nu är det pluggkväll för mig, så jag har skrivit en engelskauppsats och börjat lite på mikrobiologiuppgiften som ska va inlämnad den här veckan. Man ska knåpa ihop en egen smittskyddsplan för en egen djurveksamhet, min verksamhet heter "Ring´s stuteri AB". Riktigt fyndigt va? ;P Karminja, med sin tjockmage, fick iaf stå för bilden på framsidan.

Ikväll ska jag se 2 fast 2 furious, det är ju en av världens bästa filmer så den får man bara inte missa. Jag har laddat med avokado så jag ska ha riktigt mys :)

Kommentarer
Postat av: martiiinaah

Vill tipsa dig om en gratissida som jag själv fick tips på och blev väldigt nöjd med. Den är mycket bättre än gratisklader.se och alla de andra, mycket lättare att få poäng... Man kan få presentkort på H&M, JC, Din Sko, Stadium mfl, registrera dig på

http://www.freestreet.se/?r=5976

och du kan få ett presentkort redan denna vecka!

2009-04-01 @ 13:06:26
URL: http://martiiinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0