Torsdag

Kändes riktigt skönt att vakna i morse å känna att huvudvärken hade försvunnit... trodde jag ja. Den kom tillbaka, smygande under hela dagen. Men jag har faktiskt överlevt iaf, som tur är.

Nu har jag även blivit duschad, ofrivilligt med kläderna på, för andra dagen i rad. Man har inte så mkt att säga till om när jätteAnders kommer och lyfter upp en. När sen även Marielle kommer och hjälper till så har man inte ens en gnutta chans att ta sig därifrån. Jaja, så går det väl när man är liten, bara å vänja sig.

Vi hade även dans idag, det gick inte så jättebra. Jag var inte så fokuserad kan man säga, mitt huvud var inte direkt på danshumör. Men jag får hoppas på ett lyft till nästa gång då ska jag visa mina riktiga dansskills.

Ja, just det. Imorrn är det även samhällsprov och jag har tappat bort boken så jag vet inte riktigt hur jag ska överleva det utan att måsta offra min stolthet. Jag vill inte ha omprov, det känns så jäkla ruttet.
Alltså jag tror att jag håller på att tappa kontrollen över mitt liv. Allt går dåligt nu känns det som. Dansen, skolan, ridningen... Hoppas att det bara är en liten svacka och att det går uppåt snart igen för nu börjar jag bli riktigt lej på det här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sur svackan kan man säga att de är

2009-03-15 @ 13:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0