Andra praktikdagen

Dagen började lika som den förra, Calle kom och hämtade mig och vi åkte väg till gården i hästbussen :P

Den här dagen har jag:

- Smort selar och huvudlag
- Duschat en häst
- Fodrat MASSA hästar ute i regnet (jag var full med illaluktande ensilage när vi var klar)
- Hälsat på en travkusk (som är rätt bra tror jag :P)
- Följt med Calle till klininken (där det även kom lite skämt om norrlänningar även, men vad kan man vänta sig här nere ;P)

Alla är iaf väldigt roliga att snacka med, eller lyssna på :P Jag hoppas bara att jag får göra lite mer saker snart så jag inte känner mig lika ivägen. Jag hoppas även att jag får träffa Petri Puro och Commander Crowe snart :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0