Commander Crowe

Idag har varit en riktigt härlig dag, den började vid två i morse då mamma ringde och berättade att Karminja har fått in bebis :D Det belv ett sto och heter nu Aspgårdens Belona :) Dom har skickat bilder men jag lägger ut dom imorrn.

Idag har det varit trav så jag fick göra starthästarna fina innan vi åkte till travet, Commander Crowe var en av dom :)
Han är mkt snygare i verkligheten, och ändå är han väldigt snygg på tv så ni kan ju tänka er :P

Jag orkar faktiskt inte skriva så mkt för nu ska jag gå och sova så jag är fit for fight imorrn igen :P

Jag måste bara berätta att dom var så snälla att dom tyckte att jag skulle ha Commanders vinstrosett som minne:) Tack!


Commander Crowe och Peter Ingves innan vinsten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0