En ensam lördag

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/653960/ida-ring?claim=2c8p3q6pwcg">Följ min blogg med bloglovin</a>

Jag har nog faktiskt aldrig känt mig så ensam som när jag kom ner hit! Jag jobbar mest ensam, medans dom andra är ute och kör, och sen blir skjutsad till lägenheten där jag är helt ensam.
Även om jag ska hitta på nåt skoj så måste jag göra det själv, typ dra å shoppa eller nåt.
Det som är bra med det här är ju att ingen kan ju tvivla på om jag kan klara mig själv, för nu har jag varit själv rätt länge och jag lever fortfarande ;D

Idag skulle nog ändå ha blivit en ganska lugn dag med tanke på att jag har en smula migrän, jag har haft det sen i förrgår men jag har käkat tabletter så det har varit ganska dempat. Det är lite sämre idag men förhoppningsvis så är det sista dagen så :) Jag har även just käkat Medelhavsbaguette med salami, fetaost och olivcreme på, den är underbart god! Den gjorde även att huvudvärken lättade lite så nu sk ajag faktiskt göra mig iordning och dra å shoppa lite, det finns ju faktiskt Hööks här och det ärju skoj oavsett om man är själv eller inte :P 
Jag måste iaf gå ut, annars kommer den här dagen bli alldeles för lång.

Ni får iaf väldigt gärna höra av er så jag får lite sällskap här i Halmstad :)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0