Hemma

Nu har jag alltså varit hemma ett tag. Onsdagen bestog mest av att åka tåg, jag blev hämtad tio i fem på morgonen och sen var jag hemma vid kvart över fyra. Allt gick bra och jag klarade tillochmed att byta tåg i Stockholm en gång till, och den här gången skulle jag gå genom typ hela stället. Men är man bra så är man ;P
När jag klev på där blev jag inte riktigt lika glad för jag skulle sitta vid ett bord med en mormor och två ungar! Ungarna bara skrek och sprang runt så det var nära att Ida gjorde nåt dumt, men jag lyckades behärska mig.

När jag sen kom hem så fick jag iaf träffa min älskade Marre igen, jag har saknat henne så otroligt! Vi hade som vanligt väldigt skoj iaf, men man kunde ju inte förvänta sig nåt annat faktiskt ;P



Sen i torsdags och tills idag har jag varit hos mamma. Jag skulle även försöka göra mitt hår ljusbrunt, så jag köpte avfärgning och nån annan färg och var glad att det äntligen skulle bli av. Men när allt var färdigt så blev jag inte fullt lika glad... DET VAR ORANGE! Mamma försökte trösta mig och säga att det inte var så farligt men efter att jag hade gjort klart för henne att jag skulle skolka resten av tiden om jag inte färgade om det så körde hon mig faktiskt till föllinge för att köpa annan färg.

Eftersom det inte är en så välsorterad affär så var inte den ljusaste färgen så ljus så nu ser jag ut som jag gjorde förut fast med mycket mindre pengar. Riktigt lyckat där Ida!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0