Mina tankar

Nu har jag skrivit klart en rapport om vad socialdemokraterna vill förändra i rikdagen och så. Eller den är inte riktigt klar, det är mina egna åsikter som fattas. Jag tycker att det är så jobbigt när man ska tycka själv. Jag tycker att det är rätt lugnt att bara skriva fakta, det finns ju redan så man bara kan skriva om lite, det funkar ju även om det är intressant eller inte. Men att sen skriva vad jag själv tycker om allt det här, när jag inte är ett dugg intresserad, är jättesvårt. Alltså när jag har suttit här och tänkt ett tag så kommer det ju ändå inte vara äkta det jag skriver, eftersom jag kommer hitta på nåt som låter bra. Haha hoppas bara inte att min lärare läser detta ;P

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

HEJ SNYGGING! :D

Du är inte intresserad av en ny bloggdesign för 100lappen? :*

Hör av dig om du är intresserad.



Dont give a shit?

Kolla in min fotoblogg! :D <3<3

2009-05-03 @ 17:28:13
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0