Några dagar

Ja, nu har jag ine orkat blogga på nå dagar, eller jag har inte vetat vad jag ska skriva. Inte för att det inte har hänt nåt men :P

I fredags var jag iaf med Calle till Kalmar, där han skulle starta en av hästarna som står i Petris stall, Rose Spirit. Det var riktigt skoj, jag fick hjälpa till med hästen och det kändes bra att gå runt bland allt bra folk och känna att man behövdes :)

Igår var det en vanlig dag i stallet med starthästarna där jag selade av och på och duschade lite hästar. Jag hann även med att rida en sväng på In Love Again. Jag tror även att Petri var på bra humör igår för halt plötsligt, han hade inte sagt nästan nåt till mig under hela praktiktiden, så står han bara där, nr jag kånkar med massa ridutrustning, och räcker fram en femhundring och säger på finlandssvenska att det är för helgen. Jag blev ganska förvånad kan jag säga! Sen gick han bara iväg, utan att säga nåt mer. Väldigt konstig snubbe det där, men pengarna gjorde ju ingen skada ;P
Sen gick jag på kicks och köpte hårsray och glansspray, och jag unnade mig även en pizza :)

Idag blir det nog en sväng till till köpcentret coh sen måste jag verkligen piska mig själv så jag tar tag i mitt pluggande :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0