Sista praktikdagen

Den här sagen ville jag ju inte att den skulle komma då men.. Jag har trivts så bra här att jag inte vill åka härifrån.
Jag kommer sakna alla människor och hästar här väldigt mkt, jag kommer även sakna att aldrig få följa dom på trav mer.

En annan sak jag förstog idag var att jag kommer bli väldigt fattig i sommar. Jag har inte fått nåt sommarjobb och jag som tyckte att jag var tidigt ute.. Alltså, är det nån som vet om nåt ledigt sommarjobb så får ni väldigt gärna höra av er till mig :P

Jaja, imorrn får jag äntligen träffa min älskade Marielle :D Fast först måste jag sitta typ elva timmar på ett tåg, mindre skoj :P

Kommentarer
Postat av: Lizzy

sv: 5 veckor! Känns som 2, tiden går så jävla fort.

dudå?

2009-05-19 @ 22:24:10
URL: http://muzicforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0