Sjunde praktikdagen

Precis en vecka till jag är hemma igen, och jag har lite kluvna känslor för det. En del av mig vill hem och träffa alla underbara människor där och pussa på lilla bebisen såklart :)
Men en annan del av mig vill stanna här med alla hästar och sköna människor. Tänk om man kunde ta med livet från Jämtland och flytta alltihop hit ner, det hade ju varit perfekt :P Äh, det kan nog hända i mina drömmar inatt :P

Idag har jag iaf varit i stallet och selat på och av en massa hästar, duschat dom har jag ju såklart också gjort, det är nog min huvuduppgift här.
I morse åkte även Ullis och Peter till Solvalla med Camilla Highnes, som alltså har sprungit sitt lopp vid det här laget men nåt resultat får jag inte reda på förrän imorgon, om jag inte lyckas förstå när det ska sändas på tv och ser det där.

Efter den jättegoda gratislunchen på överklassgolfklubben så red jag ut en långtur med In love again, i skogen :) Det var jättemysigt, bara det att Ida med världens sämsta lokalsinne (mina kompisar förstår vad jag menar) höll på att gå vilse där i skogen, men vi hittade tillbaka tillslut :P

På eftermiddagen skulle jag plugga, hade jag tänkt, men jag råkade fastna i en annan bok, om inte har nåt med skolan att göra, så det blev inget plugg idag heller. Äh, jag får ta tag i mitt liv lite senare... :P

Kommentarer
Postat av: Lizzy

sv: Förlåt för sent svar!

Okej, vilken bok? :)

2009-05-14 @ 08:40:33
URL: http://muzicforlife.blogg.se/
Postat av: Lizzy

sv: Hm, vad handlar den om då? Jag läser rätt mycket, men känner inte igen den ^^



Idag har jag vart på praktiken, träffat några vänner och nu tar jag det bara lugnt en stund här :) själv?



Rösta gärna på mig i veckans blogg tävling, länk finns i mitt senaste inlägg ! :)

2009-05-14 @ 17:56:50
URL: http://muzicforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0