Söndag

Nu har nästan hela dagen gått jag har inte hunnit med så jättemkt faktiskt.
Jag har varit en sväng på köpcentret där jag köpte en kofta på HM.
Efter det skrev jag kort till moffa och Farmor bara för att dom ska veta att jag tänker på dom ibland, visst är jag lite gullig ;P Ha, jag tror nog alla önskar att dom hade en liten Ida som barnbarn.

Fast även solen har ju fläckar sägs det... jag har inte pluggat idag heller! Nu måste jag ta och skärpa mig, men jag har verkligen ingen lust att bry mig, när jag sitter här så känns det ju redan som att vi har slutat skolan. Jag har alltså en känsla av att det kommer gå trögt på skolan när jag kommer tillbaka. Inte bra.

Nu ska jag iaf ta mig en dusch och sen ska jag kika på parlamentet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0