Högskoleprovet..

Jag vet inte riktigt vad jag gjorde där men.. nu är det gjort iaf. Jag kan säga att det inte blir så många poäng till Ida Ring där alltså men, det var ju ganska kul på rasterna med tanke på att jag och Malin var dom oseriösaste (kan man säga så?) på hela stället.

När vi väl fick komma därifrån, lite illamående efter all hjärntömning utan att det fanns nåt där innan (ungefär som att spy utan att ha käkat), så blev vi bjuden på middag av Malins moster. Eller hon blev bjuden och jag hängde efter som ett litet bihang ;) Men gott var det iaf.
Efter det blev det mys i Malins nya lägenhet och jag höll på att somna hela kvällen.


Idag är det fint väder så denna dag ska tillbringas ute :D

Kommentarer
Postat av: Malin (:

man kan säga så ;) Och ja, du va en söt tröttis ;) <3

2010-04-11 @ 12:18:40
URL: http://littlepuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0