Onsdag

I morse fick jag ta av plasten och tvätta tatueringen för första gången, det var läskigt! När jag började spola vatten på den och strök med handen så försvann det bitar av svart färg och jag trodde seriöst att hela tatueringen höll på att lossna!! Ville dö en liten stund, tills jag kom på att det bara var överskottsfärgen som försvann och att tatueringen blev mycket finare när det försvann. Nu är det bara att smörja och smörja och smörja...


I verkligheten är den underbar :D

När detta var klart gick jag och mamma in till stan (ja, hon sov hos mig inatt) för att jag skulle utnyttja mitt presentkort på en ansiktsbehandling, sedan gick vi och inhandlade lite nyttigheter inför högskoleprovet, pennor och linjal.
Sedan var det jippolopp på travet där jag fick hoppa in och sitta brevid i en vagn men en snubbe som var helt grön, vilket gjorde det lite komplicerat med tanke på att jag inte riktigt hann berätta hur man kör innan vi skulle ut på banan, men skoj var det.

Sen följde jag med mamma hem och fick lära hennes sambo sela och köra, för han ska ta B-tränarlicensen.

Nu sitter jag i mammas tjocktröja som når mig till knäna och försöker hålla värmen och det tänker jag förtsätta med hela kvällen för efter igår har jag blivit riktigt förkyld, antagligen mkt att ta hand om i kroppen just nu :P



Kommentarer
Postat av: jennifer

gud vilken snygg tatoooo :D

2010-04-08 @ 17:41:40
URL: http://mammasmonster.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grymt snygg tatuering!

2010-04-08 @ 17:43:06
URL: http://onewaytorock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0