Påsk

Som ni kanske har förstått har jag inte haft tillgång till någon dator under påsken så det har blivit ett litet uppehåll här, men nu är jag tillbaka igen.

Det har varit en riktigt trevlig helg med skoteråkning, roliga människor, söta barn och mycket god mat. Det enda jobbiga med helgen har varit att jag inte har varit ungrig från i fredags morse så jag kommer bli glad när jag får känna mig hungrig igen.

Jag slänger in lite bilder från helgen för jag kan inte skriva allt.

Måste också lägga till att jag tatuerar mig imorrn och börjar bli lite nervös.. ;)



Moa och Emma påskpyntar lite :)


På långfredagen blev vi bjudna på vårrullar och nudlar, mkt gott :)













Tivo :)


Emma och Kevin leker under byggan (det var även där jag hittade mitt påskägg på påskafton)


Emma har skoj :)


Raden med snygga mössor, pappa, Moa och Knut :P



Moa (lillKnut)


Knutposen ;)


Emma gjorde en kanin av sina fingervantar ;)

 


Kommentarer
Postat av: Malin ;p

du verkar haft en fin påsk ;)

2010-04-06 @ 09:53:42
URL: http://littlepuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0