TLA-kurs

Vaknade tio över fem i morse... det borde inte kunna bli så tidigt på en lördag.

Jag lämnade tillbaka bilen till pappa igår så idag fick cykeln vara min vän. Vårat första möte för året blev inte jättelyckat dock. Jag var sen och fick cykla som en tok och cykeln kämpade emot genom att ha lite luft i däcken. Jag måste också tillägga att jag tydligen har väldigt dålig kondis. Detta resulterade alltså i att jag kom fram andfådd som ett svin och kände mig som ett äckel. Men jag var i tid :)

Efter detta sov jag hela vägen till Sundsvall. 

Kursen var väl sådär, mkt man redan visste man en del saker var intressant att lyssna på och det var självklart kul att se ett annat travskolestall och deras hästar. Riktigt söta shettisar.

Vi slutade tidigare än väntat och jag hann hem och laga god middag (ja, för en gångs skull lagade jag nåt på riktigt) och pluggat en del.

Nu ska jag ha myskväll och titta på die hard 4.0 och må allmänt bra :)






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0