God morgon

Mamma ringde mig igår och sa att jag skulle låta bilen stå idag för tydligen skulle det bli ett väldigt snöoväder.
Jag ställde alltså klockan så jag skulle hinna med bussen, men när jag sen kollade ut genom fönstret fanns inget snöoväder så då får bilen arbeta idag med. Det innebär då även att jag har lite tid över, jag behöver inte åka lika tidigt när jag tar bilen.

Idag är en lång dag igen, slutar med matte b till kvart i fem, men sen hade jag nog tänkt ta en sväng till ica maxi för att handla lite mat, det händer faktiskt inte så ofta länge.



Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: elena

hej, jätte fin blogg!

Ha en super bra dag. Läs och kommentera gärna min blogg om du har lust :)

2010-01-27 @ 14:08:15
URL: http://elenapeyron.blogg.se/
Postat av: Sanna

ja snöoväder drar tydligen in över hela sverige just nu, bra val att lämna bilen tycker jag

2010-01-27 @ 14:17:49
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0