Sex

Temadag om sex idag :) Förmiddagen bestod av föreläsningar med Mia Börjesson, verkligen begåvad människa, tar upp väldigt bra saker och gör det på ett lättsamt sätt som verkligen fångar uppmärksamhet. Eftermiddagen bestog av film, Juno. Ganska seg film, men helt dålig var den inte.

Jag och Sanna diskuterade framtiden lite idag, nåt som har varit så klart för mig så länge men börjar bli rätt osäkert nu.. Min plan har länge varit att lyckas bli veterinär, det är det enda alternativet jag haft, men med tanke på hur det går med matten nu så borde jag nog verkligen tänka om och behålla veterinäryrket som en dröm. Ganska tråkigt men jag ska försöka se det positivt å se möjligheterna att hitta på nåt annat spännande med mitt liv, det jag nu funderar på är nåt jobb på ett gym, personlig tränare eller liknande. Det är nåt jag också är väldigt intresserad av och där man kanske inte behöver ha användning för den smartheten som glömdes bort när jag skapades.
Är det någon av er läsare som har något förslag på ett spännande yrke, får absolut inte vara stillasittande, så är det bara att kommentera.

Just det, måste även berätta lite snabbt bara att vi hade möte på travet idag och jag fick både förhöjd lön och mer jobb, känns riktigt bra :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0