Skola

nu sitter jag på skolan å tråkar, ska väl egentligen jobba med mitt projektarbete men det är lite drygt ibland. Jag ska jämföra olika bantningsmetoder och få ut vilken av dom som är bäst från olika vinklar. Det som är så drygt nu är att jag måste skriva fakta om alla metoder innan jag börjar jämföra dom, det är själva jämföringen som känns intressant.
Jaja, skriver jag lite nu så kommer jag närmare min lilla jämföringsfas iaf så jag ska väl skynda mig då.


Föresten så fick jag lämna bilen idag ändå, för när jag väl kom ut till den var den täckt av en cm tjockt islager så det fick bli bussen, lite surt nu när det är jättelugnt väder och jag måste vänta på alla bussar för att ta mig hem... ica maxi får bli en annan dag också.



Kommentarer
Postat av: Malin!

Söööööötnos! ;D Och de var nog ngt på engelskan du gjorde, eftersom du var söt på "min" dag! Puss

2010-01-27 @ 14:36:23
URL: http://littlepuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0