Tillbaka

Nu har jag verkligen haft en väldigt blogguppehåll!
Jag vet inte varför egentligen, blev bara lej på att skriva ett tag. En del av anledningen var nog att den var så ful, min blogg altså, men nu har världens bästa Sanna (den blonda på headern) fixat en ny design så nu känns det mycket roligare. Detta kommer nog göra så det blir regelbunden uppdatering här igen.


Jag börjar väl med att berätta att jag har hunnit ta körkort medans jag har varit borta, den 14 januari för att vara exakt. Jag har hämtat hit pappas bil och även hunnit krocka den idag.. mindre lyckat.                                  

Som tur var så var det inte mitt fel. Det hände i en korsning med högerregel och kvinnan som kom från vänster stannade inte och jag hann inte få stopp och körde då in i hennes dörr. Ingen större skada, hennes passagerardörr blev intryckt och min pappas älskade extraljus krossades.
Tur att ingen människa kom till skada iaf men väldigt chockad blev jag!






Kommentarer
Postat av: Anonym

me liike :)

2010-01-26 @ 21:30:45
URL: http://littlepuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0