Fredag

Idag ska jag ta igen den oplanderade soffliggardagen som blev igår. Jag kan ju säga att jag fick mina tabletter vid fyra igår så jag hann faktiskt ut och springa en sväng igårkväll, helt onyttig var jag inte.

Den här dagen började jag iaf med en promenad på typ en halvtimme innan frukosten, duktig! Sen har jag faktiskt inte direkt stressat med att göra mig iordning men det tyckte jag inte att jag behövde. Nu är jag iaf klar med det och ska käka lite om ett tag och sedan ta bussen in till Umeå om en timme.
Vi får se då hur bra jag är på att hitta. Jag ska bara gå runt och kika med tanke på att jag inte har så mkt pengar kvar men jag ska iaf försöka hitta ett solarium så jag slipper vara såhär blek, jag måste ju passa på nu för när jag har tatuerat mig får jag inte göra det på ett tag. Föresten så är det bara 18 dagar kvar till jag tatuerar mig! :D


Här är min blivande tatuering (den kommer göras om lite)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0