Ledig

Idag kom alltså min efterlängtade dag då jag skulle få utforska Umeå men än sitter jag kvar i lägenheten i Hörnefors.
Jag vaknade med migrän och hade inga tabletter kvar så jag gick ner till apoteket här för att försöka bli av med det så jag skulle kunna åka in till stan så fort som möjligt. När jag kommer till apoteket finns inte mitt recept! Det beställdes i måndags och finns inte än.. När jag var påväg tillbaka ringde jag mamma och klagade lite så hon ringde till läkaren i Ström och skällde lite. Han skulle skriva in mitt recept akut så det skulle finnas i eftermiddag, så nu är det bara att vänta på att det kommit in.

Det blir alltså en slappardag idag så satsar jag på stan imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0