Praktik dag 1

Jag fick skjuts av Camilla till travet i morse, som tur var! Man vill ju inte vara sen första dagen liksom, men imorgon ska jag ta mig dit själv med hjälp av buss så då kan jag nog hamna var som helst. Även att man inte kan betala med kontanter på stadsbussarna och jag har inte hunnit fixa nåt busskort så jag vet inte riktigt hur det ska gå.. får väl försöka göra mig så liten som möjligt och springa så fort som möjligt.. det kan funka.

 

Idag har jag iaf fått vara med under många olika undersökningar, olika hältutredningar, tandproblem och röntgen. Det har varit riktigt intressant och jag försöker få in all information men en del av det rinner nog på sidan om iaf. Det är lite jobbigt att jag nästan bara kollar eftersom man alltid är så inställd på att man ska jobba på så bra som möjligt när man kommer på något nytt ställe, men det funkar ju som bara i ett stall.

Jag har iaf inte ändrat mig än, Ida Ring, leg. veterinär låter fint.

Mer info om min resa från Hörnefors till Umeå och vidare till travet kommer imorrn.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0