Remember me

Igår var jag, Malin och Arvid och kollade på "rememder me". Malin ville se den bara för att Robert Pattinson var med och jag hängde på bara för att jag ville umgås med Malin. Arvid följde nog också med bara för att umgås tror jag.
Men filmen var verkligen värd att se! Jättebra film men ett lite jobbigt slut. Ni måste se den. Jag måste också tillägga att Robert är mkt snyggare i den här filmen än i Twilight.

Det var iaf väldigt kul att umgås med lite folk nu när jag ska va borta ett tag, jag kommer sakna alla mina sötisar!



Sevärd film :)




Kommentarer
Postat av: Malin (:

Kommer sakna dej oxå!!! <3

2010-03-14 @ 12:06:12
URL: http://littlepuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0