Söndag

Vaknade av att pappa öppnade dörren och ropade Ida med väldigt ljus röst.. jag blev lite irriterad och önskade då att jag förvarade mina skor brevid sängen så jag kunde kasta på han.
Men sen blev det lite bättre med en otroligt god frukost.

Jag känner mig faktiskt riktigt duktig idag, jag har gjort klart två arbeten (det var inte så mycket kvar på dom men iaf), var ute och sprang en längre tur än vanligt i massa snö och det kändes underbart att jag inte stoppades av något knä som dummade sig (nya löparoutfiten invigdes också), och nu håller jag på med mitt projektarbete som legat på is alldeles för länge. Jag har iaf fått iväg lite mejl till olika personer.

Duktig Ida.

Nu blir det snart gomiddag, nån fläskfiléemums som luktar otroligt gott. Sedan blir det ett litet avsked till papsen och audin som åker tillbaka till ström.
Sen mysig kväll och sova.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :D

Jag har satt igång Veckans blogg som många har frågat efter så nu hoppas jag på att du är en av dem som anmäler sig!

Länken: http://justiner.blogg.se/2010/april/bli-veckans-blogg.html#comment



2010-04-19 @ 19:00:46
URL: http://justiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0