Tillbaka till stan

Jag vaknade av väckarklockan halv åtta i morse eftersom jag var tvungen att ringa till ATG-kliniken i Umeå som jag ska praktisera på dom kommande tre veckorna. Jag behövde alltså veta vilken tid jag ska komma dit och dom har telefontid mellan halv åtta och halv nio så det var bara att kliva upp.

Fast jag gick självklart och la mig igen efter så jag fick sova rätt länge ändå.

Idag tänkte jag ta ut bilen på en sväng för att säga farväl på ett tag nu, jag kommer sakna den massor, vi har verkligen blivit bra kompisar nu!
Sen blir det bussen till stan och direkt till travet för att ta in små ponnyerna, det ska bli kul att få se dom små liven igen, det var ett tag sen nu.


Kommentarer
Postat av: johanna

Sv: jo det är toppen! Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

2010-03-12 @ 17:57:43
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0