Trött

Jag har gått runt och känt mig riktigt bakis hela dagen.. det konstiga är att jag sov jättebra inatt.. hmm.

Jaja, jag hade planerat att göra lite saker när jag väl hade lyckats ta mig hem iaf, men jag hamnade på soffan, medvetslös (eller det kändes så, egentligen sov jag)
Jag hann med en solning, efter att jag väl hade hittat dit. Jag tog en annan buss så jag var tvungen att hoppa av på ett annat ställe, gick runt som en yr höna (igen) och gick åt fel håll tre gånger innan jag hittade rätt. Men som sagt så har Ida Ring inte fått något lokalsinne så jag tycker att jag gjorde det bra ändå.

Nu är det bara en och en halv dag kvar på praktiken, första gången det känns skönt..

Det är bara fyra dagar kvar till påskafton, då man får leta påskägg :D

Det är bara en vecka kvar tills jag tatuerar mig, hur känns det? Har inte bestämt det än.

Det är högst tretton dagar kvar tills jag träffar alla mina älsklingar :D

Det känns iaf som att en positiv tid närmar sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0