Mördardagen

Det var väldigt tur att dagen började så bra den bara kunde så att jag kunde överleva resten.

Resten av dagen (det är här rubriken kommer in) började med samhällsredovisning där jag, Malin och Jenny presenterade miljöpartiet. Helt oförberedd.

Efter detta kom ett teoretiskt idrottsprov. Helt oförberedd. (men det gick oväntat bra)

Efter detta var det lunch och jag skyndade mig att göra klart mitt pratmanus för min redovisning av mitt projektarbete. Sedan satt jag och lyssnade på massa bra redovisningar som inte direkt tonade ner det dåliga i mitt.
Sen blev det min tur att redovisa. Helt oförberedd.

Jag är väldigt missnöjd med projektarbetet men jag är väldigt glad att allt är klart och jag kan glömma det nu. 

När jag kom hem var jag i stort behov av en joggingtur och har sedan bara tagit det lugnt. 



 

 

 




 


Kommentarer
Postat av: Malin (:

du är så söt ;) Men du blev förberedd på kvällen innan iaf! pussis<3

2010-05-13 @ 13:21:06
URL: http://littlepuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0