Mysig dag

Dagen började lite segt med skola men fortsatte sedan bättre när jag, Malin och Sanna gick runt på stan.
Vi började med att fixa det sista med min balklänning och jag är väldigt nöjd över den.

Sedan gick vi runt och fixade smycken och andra saker till balen och jag börjar faktiskt bli riktigt pepp, tro det eller ej!

Efter ett tag gick vi och tog vår obligatoriska fika på törners, det är egentligen inte fikat som är det viktiga utan det är att vi sitter där i flera timmar och kan snacka om allt! Puss på det!

När jag sedan gått hem gick jag till statoil och hämtade mina skor jag ska ha till studenten och det kändes också väldigt bra, fast dom var lite högre än vad jag trott men snygga var dom och då får man överleva resten.


Ursäkta den dåliga bilden men jag var tvungen att visa iaf.



Kommentarer
Postat av: Malin (:

WOW, WOW, WOW! GUDARSVILKA SNYGGA SKOR :d

2010-05-20 @ 23:06:15
URL: http://littlepuh.blogg.se/
Postat av: Saraicg

riktigt snygga! :)

2010-06-23 @ 01:57:10
URL: http://saraicg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0