Mkt har hänt..

Förlåt för att jag varit helt borta väldigt länge nu men det har inte varit första prio att blogga.

Det har hänt rätt mkt i mitt liv nu, både i och utanför skolan. Både bra och dåliga saker, jag tror nog det bra överväger faktiskt.
Jag kan ju säga att jag har mkt att tänka på iaf.

En liten översikt:

- Jag har flyttat ihop med Gabbi i en tvåa nära stan.

- Jag har varit till Mora en helg och träffat pappa och lite av min släkt.

- Jag har gjort fysikdugga i riktiga tentasalen (resultatet vet jag inte än)

- Jag har lekt djävul på halloween.

- Jag har hjälpt till att ta hand om Isabelles häst när hon har varit i ett varmt land.

- Jag har kört vilse i Uppsala (med bil)

- Jag har ridit vilse utanför Uppsala (på häst ;) )

- Jag har cyklat runt i Uppsala i snöstorm och sen på oplogade vägar (snöröjningen här är ett skämt)

Ja, det fick bli allt för nu. Ni kan visa lite bilder på hur snygga vi var på halloween :)

Tessan var en hot pirat och Gabbi var gulliga Mimmi Pigg :)




Visst passar det bra att Gabbi är jätteglad och jag är jättearg? ;)






Som vanligt finns det alltid en galen bild på mig också






Kommentarer
Postat av: pernilla

och din favorit lillasyster har varit och hälsat på ! ;P

2010-11-13 @ 14:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0