Myslördag

Idag har jag bara matteplugg planerat så det kommer bli en lugn dag. Gabbis familj ska hit och fika om någon timme också, det blir nog trevligt.

Jag måste även berätta att vi har lite problem med hur vi ska få det mysigt i vårat kök, det är så kalt och färglöst. Vi har även pratat om att det är lite jobbigt att vi inte har en klocka där så idag började Gabbi rota runt i nån låda och hittade en klocka som hon satte upp, nu är våra problem som bortblåsta och köket är jättefint! Haha, ni får se själv.. ;)



Riktigt passande köksklocka ;)

Kommentarer
Postat av: Malin :)

haha, men den var ju skitsöt! :D

2010-11-16 @ 09:30:36
URL: http://littlepuh.blogg.se/
Postat av: Gustaf

Hej!



Jag heter Gustaf och jag driver en sida vars url är onlinepoker.se. Mitt intresse är främst poker varav anledningarna till att jag skapade sidan, för att dela med mig mina pokerkunskaper.



Anledningen till att jag kontaktar dig är för att sidan är nystartad och jag behöver hjälp med att nå ut till andra. Jag såg att du hade en länklista på bloggen så jag undrar om du skulle kunna lägga till onlinepoker.se i den?

Som tack kan jag skicka dig en trisslott!



Om du kan länka till onlinepoker.se på bloggrullen/länklistan så maila mig din adress till mig så får du din trisslott hemskickad!



Med vänliga hälsningar, Gustaf

[email protected]

http://onlinepoker.se

2010-11-17 @ 18:59:18
URL: http://onlinepoker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0