Tråkigt liv

Anledningen till att det blir så dåligt uppdaterat här nu är att det ändå inte händer nåt kul, jag pluggar typ konstant. Jag har mattetenta på måndag och måste verkligen klara den!

Det kändes jobbigt igår när massa folk var ute och jag satt inne och pluggade, men idag känns det bättre när jag hinner få massa gjort samtidigt som Tessan ligger i min säng och sover.


Men idag är en dag då man tänker på min älskade mamma för det är hennes födelsedag idag :)

Grattis mamsen!



 

 














Kommentarer
Postat av: carin sandemo

Tack käraste dotter! <3<3



Vilka underbara bilder(Ha, ha )

Mammsen

2010-11-19 @ 16:26:34
Postat av: Malin :)

Grattis idag mamma! :D

2010-11-19 @ 17:58:23
URL: http://littlepuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0