Bra dag

Idag är jag faktiskt riktigt nöjd med mig själv. Jag hade bara en lektion idag som slutade vid tio så efter det satt vi och gjorde en fysikinlämning som skulle in idag, och jag försod faktisk va vi gjorde (framsteg!).
Efter lunch hade tessan och gabbi biologi men eftersom jag inte läser det så var jag ledig och stannade då kvar på skolan till typ halv fem och pluggade matte och kemi.

Men det är inte slut där! Efter min jätteansträngning på skolan åkte jag direkt till friskis och körde ett intensivpass och efter det blev det som vanligt bastning.

Nu har jag varit hemma ett tag och käkat, vikt tvätt, pratat med papsen och Pernilla (inte samtidigt alltså) och räknat lite mattediagnoser (!).

Jag var bara tvungen att berätta för er hur otroligt duktig jag har varit idag, nu ska jag sova för jag är megatrött!


Kommentarer
Postat av: Hon uppe i NORR

Du är så duktig så! <3

2010-10-07 @ 09:56:25
URL: http://littlepuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0