Bra start på en lördag

Jag vaknade vid nio (inte av mig själv) för att göra mig iordning och åka till friskis för ett morgonpass som självklart avslutades med bastning.
Det var helt underbart att börja dagen med att träna, känns som att jag har kommit igång lite bättre än vad jag brukar, i vanliga fall skulle jag förtfarande suttit med sovT-shirten och varit jätteseg.

Det jobbiga är bara att jag faktiskt har varit hemma ett tag nu men fortfarande inte gjort nån nytta, jag måste plugga och handla lite mat. Istället började jag nu att måla naglarna. Det känns som att det händer oftare och oftare nu, att jag när jag har något måste börjar måla naglarna. Då kan man ju inte göra något på ett tag, tills färgen torkat. Gör jag detta medvetet?

Jag måste också berätta att jag flyttar från mitt lilla källarrum till en tvåa med Gabbi om typ tre veckor, helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0