En kväll i stallet

Jag har just kommit hem från en kväll med Isabelle i stallet. Jag fick hälsa på nya stjärnan som var supermysig, jag ska hjälpa henne med honom några dagar om några veckor och jag tror nog att vi kommer komma bra överens.
Han såg väldigt fin ut att rida också så det kommer nog bli en fin dressyrhäst, fast jag vill såklart se den hoppa med men det kommer nog, den som väntar på nåt gott...

När jag kom hem hade jag planerat att bara hoppa in i duschen och skålla mig lite för jag var blev en isbit av att stå ute i kylan (det är nog vinter nu) men när jag kommer in möts jag av ljuet av våran tvättmaskin vilket självklart betyder att min rumskompis tvättar... Jag tror att jag har berättat det förut men jag säger det igen, man kan inte duscha samtidigt som man tvättar (!) eftersom tvättmaskinen kopplas in i blandaren i duschen... Jag blev förtvivlad!

Jag hoppas att hon inte ska tvätta nåt mer efter den här maskinen för då kan jag äntligen få tina upp ordentligt innan jag måste sova.

Det var iaf otroligt mysigt att pussa på en häst idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0