Fredag

Igår blev det en liten utgång men en rätt tråkig en enligt mig. Jag var rätt opepp redan från början för jag hade inget att dricka på förfesten och det spöregnade ute.
Förfesten var rätt seg och jag kände mig bara nyktrare ju fullare dom andra blev (jag är inte den som har roligt nykter när alla andra är full). Efter förfesten drog vi till stocken och ställde oss i en lång kö! När klockan blev kvart över elva (det stänger ett) och vi hade långt kvar till ingången och vakterna kom och sa att det var "en ut en in" så gav jag upp och drog hem och sov.
Jag ångrar det inte, jag hade det mysigt.

Idag är det fredag och bara en lektion, sen vet jag inte alls vad som händer, hoppas på nåt kul.

Jag har iaf hunnit städa mitt rum idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0