pluggdag

Har just kommit hem från en dag på skolan, jag hade bara en lektion idag men efter den satt jag kvar och åt lunch med Gabbi och Tessan som hade biologi efteråt.
När dom sen gick så satt jag kvar och pluggade lite fysik och matte, fast jag förstod inte så mkt av matten idag så jag kände mig inte så duktig. Jag har som sparat alla tal som jag inte kan så det är inte så kul att sitta med det nu.
Jag försökte iaf i några timmar innan jag gav upp och cyklade hem i världens finaste höstväder.

Nu sitter jag och myser med musik och te och gruvar mig lite inför att börja läsa igenom lite material som vi har en "mini-tenta" på imorgon.
Handla lite måste jag göra också, hur kommer det sig att frukosten tar slut så fort?

Föresten så får jag och Gabbi flytta in i lägenheten redan i helgen! :D

Kommentarer
Postat av: Malin :)

idaaaaaaaaaaaa, vart e uppdateringen? PUSS! <3

2010-10-25 @ 17:15:54
URL: http://littlepuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0