tillbaka

Jag har just fått en tillsägelse om att jag måste skärpa mig med min dåliga uppdatering så jag tänker göra en liten ansträngning nu när jag märker att det faktiskt är någon som läser vad jag skriver.

Den senaste tiden har jag haft världens förkylning och har inte orkat med någonting, jag har varit på skolan och pluggat lite hemma och sen inte gjort så mycket mer. Det jag har haft mest ångest över är att träningen stannade upp innan jag ens hann komma igång ordentligt men det ändrade sig igår, för jag, tessan och gabbi åkte iväg till friskis på ett gympapass efter skolan. Efter det blev det självklart även bastning, det var helt underbart.

Ett bestående problem jag har haft nu i en vecka kanske (?) har just löst sig också. Tvättmaskinen var sönder.
Den gick sönder när jag var tvungen att tvätta och har inte fungerat på ett tag nu så ni förstår ju hur mycket jag behövde tvätta nu! Jag var tillochmed tvungen att köpa nya underkläder för att inte bli helt utan. Men idag blev den fixad och nu är det stortvättning på G.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0