Helg

Ursäkta att jag inte uppdaterat så bra men jag har varit hos Sanna hela helgen och har haft annat för mig än att blogga.

Vi har varit i stallet, ätit god mat, passat barn (vilket vi var väldigt dålig på), varit i stockholm (vilket vi också var väldigt dålig på), fikat och haft det allmänt mys.


Igår när jag skulle hem kunde det blivit katastrof med tanke på att tanten i luckan vid tunnelbanan sa fel tåg till mig, för att komma till tågstation, så jag hamnade vid globen och fick ta ett annat tåg tillbaka för att komma fram på station samma tid som mitt tåg skulle gå så jag var beredd att köpa en ny biljett (väldigt arg var jag med), men jag kikade en snabbis på skärmen där alla avgångar står och tro det eller ej men mitt tåg var fem min försenat så jag sprang som en tok och hann.
Då var jag glad!

Jag var dock väldigt besviken på att jag inte ens såg kloben när jag trots allt stog på den hållplatsen.


Kommentarer
Postat av: Sanna

har inte sett kloben heller :)

2010-09-21 @ 12:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0