Jag har en cykel!!

I förrgår svarade jag på ännu en annons och cykeln fanns kvar! Jag skyndade mig på bussen och åkte ner till centralstation där snubben med cykeln mötte mig och cykeln blev min!
Den är knappt använd så jag är väldigt nöjd!
Efter att jag hade köpt den så åkte jag till tessan för att kolla på idol, bara för att jag kan åka vart jag vill, när jag vill och betala ingenting.

Igår använde jag den mycket, jag cyklade först till skolan, sen till Gabbi för en fika (mys), sen hem för att göra mig iordning, sen tillbaka till Gabbi och vi cyklade till någon förfest i Flogsta och sen cyklade vi till Snerkes och festade lite och sen cyklade vi till donken innan det bar av hemåt.

Nu behöver jag ju inte passa någon buss när jag är ute utan kan åka hem när jag vill, och det är underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0