Mkt plugg

Nu känns det att det är på allvar, jag pluggar matte i stort sett all min lediga tid känns det som och ändå hinner man inte ikapp. Vi har så många lektioner och efter varje så får man typ hundra tal att räkna tills nästa gång.

Idag hade vi två lektioner efter varandra vilket också betyder att vi fick två gånger så mycket att göra, så efter lunchen när jag hade ett hål så pluggade jag matte tills vi började fysiken, och tro det eller ej men det var räknestuga på dagens fysiklektion.

Vi gick faktiskt lite tidigare från den lektionen för att vårat träningspass började kl. fem, då lektionen slutade men det var verkligen värt det för det är så skönt att köra slut på sig fysiskt när man är helt slut i huvudet.
När vi var färdiga satt vi kvar och bastade ett tag och nu är jag hemma och ska försöka orka gå ut och hämta en väska och packa inför min weekend hos Sanna. Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0