Ny vecka

Ja, nu är det tredje veckan på mitt basår och det börjar kännas lite att det är på allvar nu för tempot trappas upp alltmer. Men än tror jag att jag har lite kontroll iaf.

Gårdagens händelse var att jag och Stina lånade Gabbis och Tessans cyklar och åkte ner på stan när vi hade ett hål och på hemvägen har jag turen att få en trollslända i ansiktet som gör att jag inte ser nåt plus att jag blir skitskraj eftersom jag hatar småkryp, poängen är iaf att jag cyklar rakt in i Stina som cyklar ut en bit på vägen innan vi vurpar. Det blev lite blåmärken på ben och fot och jag fick greja lite med Tessans cykel ett tag för att sedan kunna cykla vidare.
Det var antagligen straffet för att jag brutit mot mitt eget löfte, att inte köpa något mer den här månaden (jag hade just köpt två linnen och ett skärp).

Det hände föresten idag igen, att jag handlade alltså. Och nu sitter jag här med migrän vilket antagligen är dagens straff (jag köpte ett armband och ett nagellack).

Jag sa till Tessan och Gabbi idag att om dom ser mig vara påväg att köpa nåt mer den här månaden får dom säga till mig! (jag såg föresten ett par underbara skor idag, som jag verkligen "behöver" ;) )

Nu väntar jag bara på att idol ska sluta så jag kan se det på tv4play, jag har ju ingen antennkabel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0