Party

I onsdags var det middag på norrlands nation och efter det gick jag, Tessan och Stina ut. Vi satte oss först på orvars men när jag skulle köpa cider var det först slut och senare, när dom fyllt på, funkade inte kortläsaren. Då blev vi lite lej och Stina gick hem så jag och Tessan gick ut för att kika efter lite folk. Vi hamnade efter ett tag på en annan nation där en klass hade nollning och skulle samla poäng så vi ställde upp lite, vi kramade dom, jag gick skottkärra med en av killarna och en av dom fick vända oss uppochner.

Efterv det hamnade vi på ytterligare en nation och märkte att det endast var ekonomer där, som hade en egen nollning. Efter ett tag gick vi tillbaka till norrlands och dansade.


På skolan på torsdagen var det någon tävling mellan alla grupper i klassen så vi gick runt mellan tolv stationer med olika uppgifter, matte, kemi, fysik, biologi och samarbetsövningar.
Eftersom våran grupp var så otroligt bra så hamnade vi självklart på delad första plats och vann en påse surskallar (godis), eller en halv då eftersom den andra gruppen fick resten, men det räckte gott för den var gigantisk!


På kvällen drog vi till stockholms nation som hade klubb. Vi tänkte va taktiska och kom dit kl sju för dom börjar inte ta inträde förrän kl nio men när vi har stått i kön i kanske en kvart stoppar dom insläppet. Det var långt ifrån fullt där och det var riktigt kallt i kön! Efter två timmar blev vi tillslut insläppta och fick betala inträde i alla fall. Men efter vi tinat upp och fått lite alkohol i oss hade vi i stort sett glömt det och hade jätteskoj.


Idag var jag så trött att jag trodde jag skulle avlida så efter dagens enda lektion, fysik, åkte jag hem och sov.
Nu har jag just vaknat och duschat och ska snart åka till Tessan för jag, hon och Gabbi ska ha myskväll och färga hår! Riktigt behövligt just nu, myskväll för att jag är så sliten och färga hår för att det börjar bli så skabbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0