Släktmiddag

Jag blev bjuden på en liten släktmiddag idag, den var faktiskt rätt liten för det var två kusiner till min mamma och deras två barn.
Mammas kusin ringde alltså mig i förmiddags och sa att han ville bjuda mig på middag idag för att mammas andra kusin och hans son skulle komma ner och även dom bli bjudna på mat.

Det roliga är att jag aldrig träffat någon av dom tidigare så det kändes lite konstigt att åka dit utan t.ex. mamma, men jag var duktig och jag hoppas att dom inte tycker att jag är konstig bara.

Det tog även ungefär ett halvår att hitta men det kanske ni förstog själva.

En avslutande fråga också: Varför är det så svårt att vika ihop en karta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0