Utgång

Ja, jag gick och la mig halv nio i onsdags för att jag skulle orka med både skola och sen utgång på torsdagen, jag har ju dragit på mig världens förkylning så det finns inte så mycket ork till övers.

Jag kände mig faktiskt väldigt pigg hela dagen igår och det blev riktigt lyckat på kvällen men förfest hos Tessan (det borde bli en standard) och sen stocken, där många från klassen samlades och dansade som bara den!

Självklart hände det massa däremellan också men jag orkar inte gå in på alla detaljer, jag kan kanske nämna att jag iaf lyckades ramla med cykeln. När jag stod still. Bra gjort Ida!

Idag är en slödag så nu sitter jag hoss Tessan och försöker roa mig medans hon och Gabbi sover. Det var meningen att jag också skulle sova för jag behöver det verkligen men jag får sån hosta av att ligga ner så jag gav upp efter ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0