Världens längsta bussresa

Jag började åka tjugo i sju och var framme hos Tessan vid åtta och det är inte alls långt dit.
Uppsalas alla studenter med ögonbindel, människor som inte vet vart dom ska, människor utan pengar på busskortet och människor som letar plånboken i en halvtimme åkte samma buss som mig.
När jag sedan är i stan och ska byta buss står jag på fel sida av vägen och kommer inte över när jag ser min buss komma till hållplatsen och sedan åka från hållplatsen innan det slår om till grönt.
Summering av detta: jag måste ha en cykel, bums!

Men efter att ha klarat denna pers sitter jag nu och myser hos Tessan med henne och Gabbi, får se hur jag tar mig till skolan imorrn också eftersom dom cyklar och tydligen inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0